News (partea a II-a)

Revin cu mai multe nouatati :)), avand in vedere ca astea sunt ultimele chestii despre care pot scrie in ultima vreme...

Incep cu concertele, alea-s cele mai importante :D -


- din pacate, nu am mai ajuns la fest-ul ala din 16 octombrie, dar nu-i o mare pierdere;
- am fost in schimb la Celelalte Cuvinte (@Crossroads), concert despre care mi-ar fi placut sa scriu (voi incerca, promit), a fost genial;
- in februarie sunt anuntati cei de la Haggard, once again :D => lista se mareste, ce poate fi mai bine?:D

Cat despre Alaska... ce pot sa spun? Am trecut de 2 zile, dar in final m-am intors, era prea frig. Am invatat multe, though :). Thank you, R.

Dupa cum spuneam... totul e bine, probabil de aici pleaca lipsa mea de inspiratie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway