Monolog adresat nimanui

Te-ai gandit vreodata ca nu ma cunosti? Asta pentru ca nu ti-ai dat interesul. Te-ai gandit macar o secunda ca eu poate sunt altfel decat crezi? Mi-e indiferent cum iei asta. Ai fi stiut ca sunt pierdut. Stiu ca aberez. Aberez mult, mai ales pentru varsta mea. Ar fi fost bine daca nu mi-ar fi pasat de parerea ta. Dar imi pasa, stii bine. Ma doare ca ma ataci. Oricum pentru tine este aceeasi chestie. Te iubesc foarte mult. Dar iti inchizi urechile cand zic asta, nu-i asa? N-am plans niciodata dupa tine. Esti foarte ciudata. M-am straduit sa te citesc, dar ai refuzat cu o imensa incapatanare sa te deschizi. Sau poate nu poti face lucrul asta?

Eu voi pleca acum. Mi-ar fi placut sa mai dansam, ultima oara.

Comentarii

  1. Nu, aici n-ai nimerit-o cu injuratura aia, decat daca ai vrut sa scrii o parodie.:P In rest, ce sa spun, credeam ca numai fetele viseaza iubiri abstracte si iubesc Iubirea. Imi plac visatorii.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, intr-adevar, acolo nu am nimerit-o. Initial trebuia sa-mi schimb starea acolo, sa devin nervos, dar nu era exact ce imi doream.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles schimbarea de atitudine, orgoliul care se trezeste deodata, furia impotriva celei care nu a stiut sa se lase iubita. Gasesti aceleasi sentimente in lirica de dragoste eminesciana si in cea argheziana. I-ai studiat la scoala sau nu inca?

    E mai bine asa. Nici mie nu-mi ies intotdeauna din prima textele.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Meow .
    Eu ti-am simtit si furia si frustrarea, si inca ceva, dar tind sa cred ca imaginatia mea abereaza .
    Oricum ar fi, am inceput sa-mi pierd cuvintele in fata textelor tale, si nu stiu de ce, asta e ciudat.
    Si cer un bis .

    RăspundețiȘtergere
  5. Daiana, ti-am zis si pe mess, aberezi :d.

    Domnule/doamna anonim, un link catre blogul dvs? -asta in cazul in care aveti unul-

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu sunt nici doamna, nici domn, dar "dvs." ala ma flateaza teribil.:P Link aici? Sa fim seriosi. Poti sa ma cauti, daca vrei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai putea incepe cu un mic indiciu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Omule, eu mereu aberez, tine minte :P.
    Dar pentru straduiala, vreau hugs, si vai tine minte ca imi erai dator cu niste reviews pe forum :P.

    Lots of hugs ^^.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway