Adio, generale!

Urmeaza o pauza lunga, al naibii de lunga. Sper sa ploua/sa ploaie (amandoua imi suna aiurea, desi cica sunt corecte), poate voi avea parte de niste inspiratie (mh, atunci e vremea mea). Poate nu neaparat inspiratie, dar am nevoie de o stare anume. Vara sunt lenes. Mai lenes ca de obicei. A inceput sa ma ia tare starea actuala, pe care personal o asmilez frustrarii. Azi nu am chef de nimic. Am scris postul asta preventiv: dispozitia ar putea continua (caz in care va fi seceta pe blog) sau ar putea disparea (ceea ce imi si doresc). Imi pare rau, tocmai aveam niste idei. Poimaine ma deplasez la Bucuresti pentru Anathema. Maine sper totusi sa pot face un preview concertului. *sigh*

See ya soon (in speranta ca in curand voi avea chef de scris),
Mihai


Comentarii

  1. Anathema, wow. Poate ne vedem pe-acolo*. Have fun si da-o naibii de inspiratie, e un mit.;)
    (*first clue)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, s-ar putea sa gandesc in directia corecta. Pana acum stiu doar de unde intri pe blogul meu si... uhm... stai in filipestii de targ? damn trafic.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Astral