Iluzia unei insule (moarte)

Simți valul? Eu da. Mă duce departe. Uite, vezi insula aia? Acolo voi ajunge, sunt sigur. Îmi pare rău, m-am îndepărtat prea mult și nu te mai aud.

Cerul acum e negru complet. Picăturile de apă se confundă cu lacrimile. Ți-am mai zis că îmi place ploaia? Tot timpul uit că tu nu știi nimic despre mine. Insula aia pare departe rău. Mi-ar fi fost mai ușor dacă ar mai fi fost cineva aici. Dar probabil că tu ai complotat împotriva mea, te cred în stare. Și parcă plouă și mai tare, iar insula aia nu se mai vede deloc; ce naiba? Valul se înalță din ce în ce mai tare. Nu mai văd, nu mai aud, nu mai simt.

Nu îmi place nisipul, mă zgârie pe creier. Am ajuns pe insulă, cred. Miroase bine, a ananas. N-am haine pe mine, asta însă nu mă face să nu fiu fericit. Habar n-am de ce, dar sunt. Ți-am zis că voi ajunge aici. Eu nu cred că te iubesc, draga mea. De ce zâmbesc? Dar de ce nu aș zâmbi? A plouat mult prea mult, acum e soare. Jungla mă cheamă. Păcat că n-ai simțit valul...

Comentarii

  1. Tu ii spui insula, eu il numesc Mal - un acolo spre care tindem cu toata fiinta, spre care se indreapta pasii constiintei noastre. Stii ca nu o sa ajungem niciodata, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde esti maufragiatule :P?

    Nici acum nu am fost in stare sa formulez un reply pentru ca inca ma chinui sa deslusesc la ce te-ai gandit .
    Pentru ca mi se pare un text suprarealist nu prin constructie ci prin idee .
    Da, aberez, dar ce sa-ti fac daca dispari in mijlocul conversatiilor :-w .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Astral