Rapid 370, Bucuresti N. - Brasov

'Seara! Urechile-mi sunt infundate iar de-abia acum incep sa simt vraja de dupa concert. For-mi-da-bil! Dar imi voi spune umila parere putin mai incolo. In momentul asta imi este afectata personalitatea... o banala calatorie cu trenul si putina socializare. Domnule C., am citit despre dvs. pe wikipedia, asa cum mi-ati spus. (Oamenilor, pun pariu ca voi nu ati calatorit niciodata cu un om important 8-}) Am invatat multe, multumesc. Pare ciudat faptul ca 3 ore intr-un tren te pot afecta destul de mult. 
M-am simtit mic, asta probabil din cauza umilintei la care am fost supus. Un mic dus rece pentru a-mi aminti faptul ca sunt naiv, ca am pareri puerile despre viata in general. Nu stiu daca e bine sau nu. Spun ca toate astea imi dau de gandit caci pana acum eram fixat pe ideea ca e naspa sa cresti mare. Si totusi, nici nu admit ca e ok. Trebuie sa gandesc.
Poate voi avea ocazia sa vorbesc mai detaliat despre toate chestiile astea. Acum sunt obosit. 

Desigur, tot am impresia ca m-ati subestimat.

PS: poate sunt bolnav. In cazul asta, sunt de acord ca oamenii nebuni sunt adevarate genii.

Comentarii

  1. A fost minunat concertul, minus CC, care m-au plictisit. Acum 10 ani erau grozavi, dar cu tristete trebuie sa spun ca nu mi se pare sa mai fi facut ceva de atunci. Poate doar sa-si planga de mila. Hei, astia seamana cu tine.:P Nu am reusit sa te identific in multimea de la intrare, am stat in sectoare diferite, iar de fumat, nu fumezi.:)

    Nu cred ca e posibil sa subestimezi un pusti.:P (Ultimul indiciu, daca mai era nevoie.)

    RăspundețiȘtergere
  2. ba imaginea aia de la Despre Mine nu e facuta de mine? :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway