Complexitate

Mi-e foame. Mă gândesc mult, prea mult, la mutare. Mi-e greu să iau o decizie, de fiecare dată intervine ceva. Știu că deja a trecut mult timp de când mă chinui să zic DA, MĂ MUT sau invers, dar ăsta sunt eu, analizez fiecare detaliu când vine vorba de decizii mari. Azi mă disprețuiesc. Poate tot timpul. Sunt foarte frustrat, fără legătură cu ce am spus mai înainte. Fiind cinstit, consider că am potențial (cum o zicea și Teo), la modul că pot ajunge mare. În momentele mele optimiste, ajung la concluzia că e mai bine să rămân la mate-info, pentru că voi continua să îmi pun mintea la contribuție (cineva a avut grijă să-mi dea de înțeles că cei de acolo sunt niște papagali (nu, nu tu, cititorule)). Oricum, cred că dacă voi rămâne, aș avea de câștigat pe viitor, da, voi avea mintea mai structurată. În zilele pesimiste... eh, în zilele astea probabil sunt mai realist: ”ăia” nu sunt chiar așa cum mi-au fost descriși, iar dacă rămân aici voi sta cu morcovul în fund la fiecare lucrare de mate, fizică și mai nou și info. Asta înseamnă minte structurată? Nu sunt sigur, dar am văzut că opusul gândirii logice se numește gândire analitică. În cazul ăsta, nu e mai bun un echilibru? Dacă mă mut acolo, ce naiba, uit să gândesc logic? Gândirea analitică va complota împotriva celei logice? Uneori mai am niște mici înțepături care îmi povestesc cât de mișto ar fi să ajung profesor de info. În cazul ăsta trebuie să rămân. Daaar trebuie și matematică, pana mea, și (se citește pe silabe:) nu îmi pla-ce. Referitor la ce am zis mai sus, de ce la ȘS nu aș putea avea de câștigat pe viitor? Indiferent de decizia pe care o voi lua, nu voi urla în stânga și în dreapta că am fost prost când am făcut alegerea; cel mult voi ofta zicând că ”asta e, atunci așa am crezut că e bine”. 

Sunt un prost, un mare prost. 
Între timp am și mâncat.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway