Veritas

Ard de nerăbdare să-mi fac planul pentru 2010, chit că nici nu a venit. Simt nevoia să scriu totul... De asemenea, tind să cred că voi scrie din ce în ce mai puțin pe blog în viitor: se pare că încep să scriu chestii prea personale.

În fine, obiectivele s-au schimbat puțin:

  • - vreau să las la o parte toate rahaturile nașpa pe care le gândesc și să-mi găsesc liniștea atunci când o caut și, implicit, am nevoie de ea;
  • - vreau să încep să călătoresc mult;
  • - vreau să am parte de cea mai lungă și mișto vacanță de vară, să termin cu bine a 11-a și să nu încep niciodată a 12-a (sau dacă o s-o încep, să fie bine);
  • - vreau să merg la AC/DC, Rammstein, Anathema, Haggard și ce alte uber-concerte se vor mai anunța;
  • - vreau să mi se îndeplinească toate celelalte dorințe interioare.

Sunt sigur că mi se vor îndeplini obiectivele. A venit timpul, ce mama naibii? Nu știu despre voi, dar mie 2010 îmi gâdilă urechile. La mulți ani până în 2012!

Meanwhile, wow, 2009 a fost uber mișto.


Anathema - Eternity II

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway