Peronul 2/3 (Stare, partea a XIV-a) [cenzurat]

Dacă îți spun că zbor, vreau să mă crezi. Păcat că de multe ori reacționez prea exagerat și acțiunile mele îmi par urâte și fără sens. Eu îmi par fără sens. Ca și berea asta neagră. E amară și fără sens. Am uitat să-ți spun că nu îmi place cafeaua. Și știu să fiu narcisist. Și să fiu entuziasmat. Și mai știu să fiu eu foarte mult. Știu să devin agitat când mă gândesc la... Dar, bine, sper să le descoperi tu pe toate astea. Iar acum nici nu vreau să mă gândesc la toate lucrurile care ar putea fi urâte. Și daaa, pot să zbor! Mai și dansez din când în când, dar nu îmi place când mă vede cineva. Uite, acum dansez. Dansez. Cât de ciudat pot să scriu uneori! Astea-s stările mele. Ciudate, așa-i!? Ei bine, cu tot cu ele, eu sunt fericit. Și știi, eu când sunt fericit nu prea pot să scriu! Și când mă gândesc la toate chestiile pe care le fac, mă pufnește râsul. Dar mă crezi că nu am fost mai fericit? Nu așa. Cu toate că eu sunt foarte entuziasmabil, așa... Acum nu pot să ating/cuvintele ce încet se sting/nu pot fi altul decât sunt/mă înspăimânt!.

Comentarii

  1. Traieste persoana ta si traieste starile tale asa cum sunt ele, natural!!! Have a great day!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe ideea asta e OK sa mergi cand esti adolescent sau deja pensionar. Natura se poate schimba si asta nu e un lucru rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă îți spun că zbor, vreau să știi că e din cauza ta.*hugfulloflove*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway