XX: -1, Sincope


Există mici sincope. Bine, e adevărat că uneori sunt gigantice, dar eu prefer să cred că toate sunt mici. Vezi? Astăzi sunt optimist. La mine am observat combinații ciudate - optimism și tristețe frumoasă. ...căci uneori uit de paradoxurile mele. Revenind, îmi displac sincopele, sunt fiziologice și rupte de realitate, dar sunt sincope ale sistemului meu, sunt sincope ale drumului meu și din când în când, datorită lor, mă simt ca și cum m-aș învârti foarte, foarte mult și aș face mișcări bruște - cred că amețit sau debusolat îi zice. Dar teribil de debusolat!

Prefer să închid ochii. Mă voi teleporta... Nu îmi doresc să am un drum și nu îmi doresc nici să ajung să trăiesc plin de concluzii umane. Când voi deschide ochii voi vedea marea - undeva de pe o insulă. Dar nu insula pe care o știam cândva, nu! Ci o insulă de pe planetă. Voi fi acolo. Nu-mi cere să explic, nici eu nu știu cum stau treburile cu lumile. Pot să-ți vorbesc, însă, despre... - încerc să găsesc un cuvânt cât mai potrivit și cumpătat - apropiere. Despre atașament. Deschid ochii și stau pe nisip, uitându-mi în larg. Și e aerul minunat de care mi-e dor... Atât de dor! Vreau să plutesc. Și mă duc să plutesc.

Dar până voi deschide ochii... Până voi deschide ochii se vor întâmpla câte-n lună și-n stele și galaxii. Ce faci, Everestule?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Astral