Spre SUD

Inițial vream să postez asta mult mai târziu, în toamnă.

Este ultima mea suflare legată de poveste, deocamdată. Am epuizat-o momentan, simt că scriu în plus. Și totuși, mai e ceva... o ultimă teamă. Dar vezi tu, cartea mea are happy-end.


Am zâmbit mai devreme, mi-ai dat de înțeles că vom vorbi la fel și peste ceva timp. Desigur, nu vorbeai despre acel viitor, era însă viitor: Je suis la fille derrière l'écran, la fille de la vidéo.

Aș fi vrut sa spun că nu există loc pentru rău, dar este. Teama, nerăbdarea, paranoia... toate se înghesuie în cei 2000 km. Ai dreptate, au loc din cauza noastră: complicăm totul. Uneori tind să mă uit în spatele cortinei, deși ce văd acolo pare uneori SF, având în vedere că sunt scepto-paranoic. Iar acum mă îndoiesc de faptul că e nevoie de ele. S-au schimbat multe față de atunci. Am pierdut controlul când nu a trebuit, deși nu puteam face mai mult. Da, a treia oară e cu noroc. Curiozitatea încă mă omoară, ce va fi? Dar își au rostul întrebările?

Noi vom muri în deșert. Va fi ziuă și ne va fi frig.

Cineva mi-a spus că ai o influență foarte mare asupra mea. Știi, eu nu mă consider influențabil. E prima dată când văd Marte: e mare și clar. Iar acum știu că pot, putem, ajunge acolo. Am apăsat pe repeat, deși în curând vreau să ascultăm toată discografia. Știam despre ce vorbești, dar ți-am intrat în piele și am zidit un perete în față. E plăcută vederea și de aici :p. În ultima vreme uit cam des vârsta, dacă mă vei întreba peste 20 de ani îți voi spune că am fost colegi de clasă și nu de școală. 
Ce se va întâmpla dacă nu se va întâmpla nimic?

*
Important e să crezi în tine, vei reuși. Deși important e să faci totul pentru tine, satisfacția este mai mare când le demonstrezi că s-au înșelat. Viața nu e așa, nu e dură. Din descrierile oamenilor, e cel mai rău lucru care ți s-a putut întâmpla. Banii nu înseamnă nimic, nu pentru noi. Cred în independență, în simplitate, în liniște. Pentru ce am mai trăi altfel? Eu încep să iubesc viața din ce în ce mai mult, iar imprevizibiltatea din ultima vreme accelerează procesul. 
Putem aprinde chibrituri în Antarctica.

*
Încă ezit să-ți spun...

Comentarii

  1. O citez pe Clatita:

    " Pedofilooo ! ", inchei citatul.

    Curiozitatea a omorat pisica, mai am 6 vieti, intentionez sa le traiesc, nici contele de Saint-Germain sau Cagliostro nu au avut atata imaginatie cat vreau sa am eu. SF-ul e o realitate avansata, nu crezi?

    Stii, ai dreptate, dar eu nu vreau sa mor in desert. Poate ca Greg a grait adevarul, desi ma bufneste rasul cand ma gandesc ca ar putea ghici in cafea, nu se stie, nai?

    Oare exista becuri in iglu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, totusi, vreau sa stiu la ce te-ai gandit. Si sa iti spun daca ai ghicit sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. O.o'...nu stiu de ce scriu, probabil dintr-o plictiseala aparte. Pot spune ca am citi, am vazut, imi place. Ador simplitatea cuvintelor, chit ca nu am citit eu decat ultimul post nah...lenea xD.
    In orice cazu au fost unele chestii pe care pot spune ca le-am adorat..xD
    * si tocmai mi-am amintit ca am de lucrat la ceva..*

    RăspundețiȘtergere
  4. Save tonight and fight the break of dawn.

    Unde esti, cel de atunci?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Astral