Aaron spune ca... (Stare, partea a II-a)

30 iunie
Azi dimineata m-am simtit aiurea. Toata noaptea a fost aiurea, de fapt. Iar am vorbit prostii. Iar am fost, probabil, stresat de prima impresie. Dar nu era prima, ce naiba? Probabil era vorba de altceva...

Sunt stresante noptile albe fara motiv. Exclud insomniile.

Am baut a doua oara in viata cafea fara sa zic ”ce naspa e”.

2 iulie
A fost diferit fata de alte dati. M-am linstit, nu a fost nimic, doar in capul meu.

*
Imi plac intrebarile, nu si raspunsurile, doar uneori. Si subtilitatile, dar nu atunci cand sunt foarte subtile.
Scriu pe zgomot de intercity.
Unui detectiv ii trebuiesc suficiente probe ca sa aresteze un suspect.

Comentarii

  1. Un intercity face mai putin zgomot fata de un tren de marfa si dureaza mai putin; locuit o viata la un bloc distanta de sine.
    Val spune ca lui Aron i s-au mai acordat dovezi pe parcurs, iar acum cazul e rezolvat.

    Sau am insel si ancheta abia a inceput?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Destroying this highway