Inspiratie my ass

Mi-ar fi placut sa aberez pe tema "internetul in zilele noastre si preaminunata insociabilitate". Nu ma pricep deloc sa fac asta in scris. De cele mai multe ori imi pierd ideile. O singura data mi-a iesit bine, a fost pe tema homosexualilor (al doilea post), si atunci vorbeam (cu voce tare, bre)(da, vorbeam chiar cu mine!). Cand o sa imi dau si eu seama ca scriu pentru mine mai mult? Sunt foarte putini cititori carora le pasa. 2, maxim 6. Si totul impartit la 2. E 11 juma'... ar trebui sa ma duc sa ma culc. Maine vreau sa ma scol devreme, sa fac si dus. Oare o sa fie mai bine maine? Frate, trebuie sa ma lupt... ma dau batut prea repede. Si imi mai lipseste si rabdarea. Astea sunt esentiale. De ce imi tre' o stare de melancolie ca sa pot scrie ceva dragut (nu e cazul acestui post)? In cazul asta, nu mai vreau sa scriu misto niciodata. Si de ce la optionale vor toti sa punem mate? De ce naiba tocmai mate? Mi-e sila de mate deja. Nu vreau sa dau bacul, sper sa nu o fac. Mai bine dau in alta tara. Si iar v-am mancat timpul. Reveniti peste o luna! Daca o sa am scriu ceva interesant, o sa pun un asterix in fata postului. Sa imi zica careva daca are rost. Somn usor!

Comentarii

  1. Inspiratia nu vine si pleaca, inspiratia ramane acolo (oriunde ar sta ea, intr-un loc secret). Depinde de tine sa stii sa o stimulezi si o sa faci sa iasa afara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrie mai mult, ce naiba! Azi eu am fost singurul vizitator:(.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu scriu cand sunt nervoasa si nostalgica , si ma calca pe coada doza mea de umor .
    Starea respectiva e ca un stimulent , si la sfarsit ma simt mai bine .

    Tu stii ce te stimuleaza .
    Fa-o sa iasa afara , vorba lui Stephen ;)) .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Monolog adresat nimanui