Luna Amara, 20 martie, Joy Art Cafe

Incredibil... N-am crezut niciodata ca o trupa romaneasca ma va face sa ma simt atat de bine, ragusit si cu dureri de gat.

Ora 20, ne facem aparitia la Joy Art Cafe. Concertul era programat la 21. Ne cumparam bilete, si mergem sus; jos era rezervat. Cei de la Luna erau deja acolo, faceau repetitii. Shit, suna atat de bine. Am lasat la o parte discutiile si am mers pana jos sa vad cu bat astia tobele. Chitara, bass, tobe... magnific. Chiar magnific. Am stat si m-am holbat la baterist si la bassist. Da frate, am fost hipnotizat, ei erau hipnotizanti. Imediat dupa ce au terminat, m-am tirat sus, inapoi la discutii: bere, concerte, scoala, samd. Bineinteles ca asteptam toti concertul, iar ei stateau la masa si beau bere. Pe la 22 s-au decis sa duca jos :D, hai si noi. Uraa, eram in al doilea rand (dupa prima melodie eram deja in spate). Buna seara si voua! Si au inceput... Prima parte a fost cam soft, in afara de Somn, pe care am zbierat cat m-au tinut plamanii. Spre sfarsit a inceput nebunia. Dupa concert eram ceva de genul "Oh my fucking god, nu aud... cui naiba ii pasa? ROCK ON" :D. Am pastrat traditia de la Haggard si Anathema: dupa concert am ascultat intr-o saptamana Luna Amara cat n-am ascultat pana atunci. Sper sa revina curand. Hail!

Acum imi doresc sa fac rost de bani ca sa merg la Anathema (29 aprilie, Sala Palatului). Daca ratez concertul e ca si cum mi-as rata restul vietii. Cu exagerarile de rigoare...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Astral