M... m... mu... nimic

Mulțumesc Arina! O leapșă tare drăguță. Încep sa-mi placă chestiile astea :D. Cităm: Pentru fiecare rubrică, răspunsul trebuie să înceapă cu prima literă a prenumelui meu. So, here we go:

1. Nume: Mihai

2. Câteva cuvinte din patru litere: mină, mare, mamă, muie

3. Numele unui băiat: Mircea (în general urăsc numele care încep cu M. în afara de Mihai, desigur)

4. Numele unei fete: Manuela (da, da, știm)

5. O ocupaţie: muzician

6. O culoare: maro

7. Ceva ce o să porţi în viitorul apropiat: mănuși

8. Un nume de mâncare/ingredient: mămăligă

9. Ceva ce găseşti în baie: mare de scoici 8-}

10. Un loc: munte

11. Un motiv pentru întârziere: băi, aș scrie manuela, dar nu vreau să se repete răspunsul; muzică (da doamna profesoară, am întârziat că am avut chef de guță! absent? la revedere)

12. Ceva ce ai urla: MUIE!

13. Un titlu de film: Memento

14. Ceva de băut: Mirinda de portocale :p, no alchoolic drinks tonight

15. Un grup muzical: Moonspell

16. Un animal: mamut

17. Un nume de stradă: Memorandului

18. O marcă de maşină: Merțan

19. Titlul unei melodii: Make it Right (- Anathema)

Concluzie? Până și numele mă trădează :(. Urât...


Leapsa către toți care îmi vizitează blogul, respectiv Iulia, Andrei, Stephen, Ratonu și Sirius (asta ca să mai fiu puțin narcisist 8-}).

PS: dragă Anonim, o să încerc să scriu mai mult :). Thanks for support.

LE: Anonimul ăla e Andrei :(... și eu care speram la o prințesă :-<

Comentarii

  1. Printesele nu merita .
    Crede-ma Cenusareasa e mai buna :> .
    Interesant joc .
    I tag you for my game .
    You're it :P .


    PS : A se vedea Let the music find the answer ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Biserica de Lemn

Astral